Savoir-vivre przy stole
Warsztaty "Savoir-vivre przy stole" są idealną propozycją dla każdego biznesmena i menedżera. Każdy spotyka się z klientami czy kontrahentami w mniej lub bardziej formalnych sytuacjach. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób podjąć swojego gościa z klasą. Nauczą się co i w jaki sposób zamawiać w restauracji, jak elegancko spożyć posiłek, kiedy i w jaki sposób zagaić rozmowę o interesach, a także jak poradzić sobie z "kłopotliwymi" daniami typu ryba podana w całości, czy pozornie łatwymi, jak pieczywo i masło podane do przystawki... Uczestnicy dowiedzą się także jakie trunki zamawiać do poszczególnych dań, jak degustować wino, jak dyskretnie uregulować rachunek, a jak się zachować, gdy w rachunku coś się nie zgadza, i wreszcie jak z kontrahentem wsiadać do taksówki.
Warsztaty pomogą posiąść umiejętność optymalnego wykorzystania nieformalnej sytuacji, jaką jest wspólne spożywanie posiłku, do osiągnięcia biznesowego celu i wykreowania pozytywnego wizerunku siebie oraz reprezentowanej firmy.
Warsztaty podzielone są na 2 części:
1. Teoretyczna – trwa około 2 godziny i odbywa się przy zastawionym stole, ale bez jedzenia. Trenerzy prowadzą zajęcia, dodatkowo uczestnicy mają okazję zadać wszelkie nurtujące ich pytania.
2. Praktyczna – trwa około godzinę i odbywa się podczas lunchu, a uczestnicy mają możliwość wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i zmierzyć się z wymagającymi daniami.
Lunch podczas części praktycznej składa się z 3 specjalnie dobranych dań.
Powrót