Biznesowy savoir-vivre

WARSZTATY „Biznesowy savoir-vivre podstawą budowania dobrych relacji z klientami”


Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w swojej pracy spotykają się z klientami i kontrahentami. Uczestnicy nauczą się w jaki sposób elegancko i godnie reprezentować swoją firmę, oraz jak ustrzec się od często popełnianych błędów.

 

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:


Fundamentalne zasady savoir-vivre:

- zasada precedencji - kto pierwszy w różnych sytuacjach,

- kolejność powitania,

- przedstawianie siebie i innych osób,

- tytułowanie,

- prawidłowy uścisk dłoni,

- wizytówki.

 

Etykieta biznesu w różnych sytuacjach zawodowych – budowanie relacji z klientem:

- podejmowanie gości w biurze,

- wizyta u klienta,

- zajmowanie miejsc przy stole konferencyjnym,

- reguła prawej strony,

- podawanie poczęstunku w sali konferencyjnej,

- podróż samochodem (zajmowanie miejsc w samochodzie, podwożenie klienta),

- savoir-vivre w windzie, szatni, na schodach.

 

Rozmowy przez telefon:

- odbieranie połączeń przychodzących,

- formy powitania przez telefon,

- najczęstsze gafy telefoniczne,

- trudne sytuacje przez telefon - sposoby radzenia sobie z nimi.

 

Zasady korespondencji tradycyjnej i elektronicznej:

- zwroty grzecznościowe w korespondencji,

- tytuły i sztuka dyplomacji w korespondencji,

- redagowanie służbowych pism i listów,

- poprawność językowa w korespondencji podstawą skutecznej komunikacji,

- najczęstsze typy błędów językowych,

- zagadnienia netykiety korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.

 

Etykieta stołu:

- podawanie poczęstunku gościom (kawa, herbata itp.),

- rodzaje przyjęć (zasiadane przy stole, „bufet” na stojąco),

- zajmowanie miejsc przy stole,

- mowa sztućców,

- najczęstsze faux-pas,

- w restauracji – rola gospodarza i gościa, zasady od zamówienia do płacenia.


Czas trwania: 4 godziny – 2 dni

Ze względu na obszerny temat możliwe jest podzielenie szkolenia na kilka odrębnych szkoleń.



Powrót

Incentive travel

Nasze autorskie imprezy i wyjazdy "Incentive" to niezwykłe aktywności i niezapomniana sceneria. Motywują, integrują i na długo pozostają w pamięci uczestników: pracowników firmy, czy najlepszych kontrahentów.

więcej informacji

Warsztaty/szkolenia

Jak elegancko podjąć kontrahenta podczas służbowego lunchu? Jak się ubrać na nieformalne wieczorne spotkanie z kluczowym klientem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas naszych warsztatów.

więcej informacji

Eventy

Event tylko wtedy ma sens, kiedy nie pozostawia obojętnym. O naszych projektach się mówi i długo się je pamięta. Niezależnie jak duża jest to impreza, każda jest oryginalna i nieprzeciętna.

więcej informacji

Konferencje

Konferencja nie musi być nudna i zawsze taka sama! Ciekawe miejsce i niebalna oprawa pozytywnie wpływają na zaangażowanie i zainteresowanie uczestników.

więcej informacji